Ми у мережі:

Увійти Зареєструватися

Вхід

Логін *
Пароль *
Запам'ятати мене

Реєстрація

Поля, позначені зірочкою (*), є обов'язковими.
Ім'я *
Логін *
Пароль *
Підтвердити пароль *
E-mail *
Підтвердити e-mail *
Капча *
Понеділок: 09:00 - 17:00
+ 38 (04579) 2 96 94

+38 095 606 15 70

вул. Героїв Дніпра, буд. 2,

м. Славутич, 07101

РЕЄСТРАЦІЙНІ ПОСЛУГИ

018 - Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)

Місце надання послуги

07101, Київська область, Вишгородський район, місто Славутич, вулиця Героїв Дніпра, 2

Кому надається

для юридичних осіб

Вартість послуги

безкоштовно

Термін надання послуги

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.

Інформаційна карта послуги

Документи

Перелік документів необхідних для отримання послуги

Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань).

Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, може бути:

1) нотаріально посвідчена довіреність;

2) довіреність, видана відповідно до законодавства іноземної держави

Порядок отримання

Порядок отримання

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.

За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора та печатки, визначеної Законом України «Про нотаріат» (у випадку, якщо державним реєстратором є нотаріус) – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі**.

У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.

Результат послуги

Результат послуги
  • Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
  • виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – у разі внесення змін до відомостей, що відображаються у виписці;
  • повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
bottom-logo.png
Ми створені та працюємо за ради
комфорту нашіх клієнтів.

вул. Героїв Дніпра, 2, м. Славутич
(04579) 2 96 94, 095 606 15 70
UAP@SLAV.GOV.UA

ЦНАП м.Славутич © 2024. Всі права захищені.
Hosting Ukraine
Сайт створено Klynkov Y.

Пошук