Увійти Зареєструватися

Вхід

Логін *
Пароль *
Запам'ятати мене

Реєстрація

Поля, позначені зірочкою (*), є обов'язковими.
Ім'я *
Логін *
Пароль *
Підтвердити пароль *
E-mail *
Підтвердити e-mail *
Капча *

Новини

ПРИСВОЄННЯ ОФІЦІЙНОЇ ЕЛЕКТРОННОЇ АДРЕСИ ЮРИДИЧНИМ ОСОБАМ та ФОП СТАНЕ ОБОВ’ЯЗКОВИМ

В парламенті зареєстровано два законопроекти, об’єднані спільною метою - № 3860 та № 3861.

Завданням зазначених законопроектів є спрощення офіційного документообігу між фізичними особами та суб’єктами владних повноважень, органами судової влади, іншими державними органами тощо.

У випадку їх прийняття очікуються позитивні наслідки у вигляді скорочення бюджетних витрат органів державної влади та витрат учасників судового розгляду, а також фізичних осіб, які на даний час спрямовуються на поштову кореспонденцію.

Пропонується законодавчо закріпити визначення «офіційна електронна адреса» та доповнити цивільний кодекс України положеннями, відповідно до яких юридичним особам та фізичним особам - підприємцям під час проходження процедури державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – Реєстр) автоматично буде присвоюватись офіційна електронна адреса. Листи та інша кореспонденція, що будуть надіслані на таку офіційну адресу будуть вважатись офіційно направленими та належним чином врученими.

Але буде вимагатись електронна верифікація про дату та час направлення кореспонденції або ж програмне підтвердження про ознайомлення.

Яка ситуація з уже створеними юридичними особами, ФОП та іншими фізичними особами?

Законопроектами пропонується обов’язкове отримання офіційних електронних адрес під час здійснення змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, юридичну особу, що містяться в Реєстрі або коли зазначені суб’єкти самостійно виявлять бажання щодо такого присвоєння.

Окрім того законопроектами пропонується автоматичне присвоєння офіційних електронних адрес фізичними особами під час першого отримання паспорта.

Також якщо особа зазначить в процесуальному документі, що призначається для суду, свою офіційну електронну адресу, то така адреса буде єдиним місцем, куди суд зможе вручати ухвали. Вимоги щодо належним чином надсилання та вручення ухвали буде виконано, якщо буде наявним електронне підтвердження про дату та час її направлення або електронне підтвердження про прочитання. На додаток вимога щодо вручення судом судових рішень в паперовій формі буде дійсна лише щодо тих учасників судового процесу, які не матимуть офіційних електронних адрес.

Також законопроектами пропонується, що у разі, якщо у виконавчому документі буде міститися офіційна електронна адреса сторін виконавчого провадження, документи виконавчого провадження надсилатимуться таким сторонам на зазначену адресу.

В цілому, це достатньо позитивні нововведення, покликані пришвидшити та покращити взаємодію між юридичними, фізичними особами та органами державної влади й при цьому зберегти кошти вищезазначених суб’єктів, пов’язані зі здійсненням листування.

 

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
bottom-logo.png
Ми створені та працюємо за ради
комфорту нашіх клієнтів.

вул. Героїв Дніпра, 2, м. Славутич
(04579) 2 96 94, 095 606 15 70
UAP@SLAV.GOV.UA

ЦНАП м.Славутич © 2020. Всі права захищені.
  Hosting Ukraine
Сайт створено Klynkov Y.

Пошук